Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "relational marketing"
Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional |
Pascari Ludmila, Ceaicovschii Alexandr |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-46. Vizualizări-602 |
Perspectivele marketingului holistic în epoca tendinței de aderare la Uniunea Europeană |
Gangan Svetlana1, Gangan Iulian2 |
Perspectives and achievements within European Integration of Moldova |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-64-343-6 (PDF). |
Disponibil online 3 February, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-309 |
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor |
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-15. Vizualizări-428 |
1-3 of 3