IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "relational marketing"
Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional
Pascari Ludmila, Ceaicovschii Alexandr
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii
Vol.5. 2020. Chişinău. .
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-46. Vizualizări-602
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perspectivele marketingului holistic în epoca tendinței de aderare la Uniunea Europeană
Gangan Svetlana1, Gangan Iulian2
Perspectives and achievements within European Integration of Moldova
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-64-343-6 (PDF).
Disponibil online 3 February, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-309
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-15. Vizualizări-428
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3