Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 11:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:366 (11) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Consumerism (156) |
![]() HĂMURARU, Maria, COJOCARU, Alina. Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării), 2022, nr. 11(02), pp. 14-23. ISSN 2587-4446. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7310138 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) | |||||||
Numărul 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7310138 | |||||||
CZU: 339.138:366 | |||||||
MSC 2010: D91, M14, M31 | |||||||
Pag. 14-23 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Ritmul acerb al transformărilor economice sub impactul progresiv al implementării tehnologiilor informaționale și a obiectivelor de dezvoltare durabilă impune marketerilor remodelarea strategiilor de penetrare a piețelor noi, de atragere și de menținere a clienților. Astfel, specialiștii de marketing, luând-o ca pe o provocare, sunt orientați spre satisfacerea precisă a nevoilor consumatorilor pentru a menține loialitatea din partea acestora, fără a compromite resursele necesare ale viitoarelor generații. În acest context, scopul cercetării relevă segmentarea pieței pentru crearea profilului consumatorului durabil și utilizarea acestor date în elaborarea de strategii inteligente relevante mediului de afaceri. S-a cercetat corelația dintre conceptele de marketing social, relațional, sustenabil, de precizie și cu inteligență artificială și au fost identificate clusterele de consumatori durabili, utilizând modelul hărților Kohonen în baza chestionarului. |
|||||||
Cuvinte-cheie marketing social, marketing relațional, marketing sustenabil, strategii de marketing, inteligenţă artificială, consumator, segmentarea pieţei, social marketing, relational marketing, Sustainable marketing, marketing strategies, Artificial Intelligence, consumer, market segmentation |
|||||||
|