IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "limbaj matematic"
Bazele psihopedagogice ale învățării matematicii și formarea limbajului matematic la elevii din clasele primare
Timofte Anca Elena
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1. 2022. Chișinău. ISSN 1857-0267.
Disponibil online 5 January, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-268
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conversația – metodă efectivă și eficientă de instruire a matematicii
Lupu Ilie
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 26 January, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-359
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea conceptului de limită prin intermediul problemelor de fizică
Afanas Dorin, Curcovschi Ana
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-324-0.
Disponibil online 12 March, 2021. Descarcări-10. Vizualizări-476
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Putem învăța toţi matematica? Dificultăți în predarea matematicii
Belischii Alexandru
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 28 April, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-330
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea competenţei de comunicare în baza limbajului matematic şi a conştiinţei lingvistice
Achiri Ion, Bâlici Veronica
Univers Pedagogic
Nr. 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-28. Vizualizări-1162
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5