Bazele psihopedagogice ale învățării matematicii și formarea limbajului matematic la elevii din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 15:01
SM ISO690:2012
TIMOFTE, Anca Elena. Bazele psihopedagogice ale învățării matematicii și formarea limbajului matematic la elevii din clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 176-180. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Bazele psihopedagogice ale învățării matematicii și formarea limbajului matematic la elevii din clasele primare


Pag. 176-180

Timofte Anca Elena
 
Școala Gimnazială ,,Constantin Teodorescu”, Războieni, Iași, România
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

In this article are presented the theoretical aspects underlying the learning of mathematics in primary school pupils, the role of the mathematics discipline, as well as the importance of mathematical language formation in primary school students.

În acest articol sunt prezentate aspectele teoretice care stau la baza învățării matematicii la elevii din clasele primare, rolul disciplinei matematică, precum şi importanţa formării limbajului matematic la elevii din clasele primare.

Cuvinte-cheie
mathematics, learning, training, mathematical language, basics,

matematică, învăţare, formare, limbaj matematic, fundamente