Articolul precedent |
Articolul urmator |
268 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 15:01 |
SM ISO690:2012 TIMOFTE, Anca Elena. Bazele psihopedagogice ale învățării matematicii și formarea limbajului matematic la elevii din clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 176-180. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 176-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article are presented the theoretical aspects underlying the learning of mathematics in primary school pupils, the role of the mathematics discipline, as well as the importance of mathematical language formation in primary school students. |
||||||
Cuvinte-cheie mathematics, learning, training, mathematical language, basics, matematică, învăţare, formare, limbaj matematic, fundamente |
||||||
|