IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-9(27) pentru indicele czu "376.112.4"
Diagnostic tools for evaluating teacher’s readiness to implement inclusive education
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Turchak Svetlana
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte teoretice ale reprezentărilor și percepțiilor cadrelor didactice și părinților privind orientarea copiilor cu deficiențe/dizabilități spre activitatea profesională
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Cucer Angela
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Nr. 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pregătirea cadrelor didactice pentru un mediu incluziv asertiv
CZU : 376.112.4
Scripa Tatiana
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Redimensionarea competenţelor specialiştilor implicaţi în procesul de recuperare a persoanelor cu CES
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Stempovschi Elena, Scoarță Ecaterina
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-732-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The conceptual context of attitudes of physical education teachers to students with disability
CZU : 376.112.4
Daniel-Shama Einas
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta
2018. Chișinău, Republica Moldova. .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Statutul și funcțiile învățătorului de sprijin în realizarea instruirii individualizate a elevilor cu CES
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Cheia Florin
Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale
R, SS. 2020. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-53-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pregătirea spirituală a educatorului pentru asistența pedagogică a copiilor cu cerințe educaționale speciale
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Sîrghiuță Felicia
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Personalitatea în contextul educației incluzive
CZU : 376.112.4
Scripa Tatiana
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi Management Educaţional
Vol. 5. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-267-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul cadrului didactic în socializarea copiilor cu sindromul Down
CZU : 376.112.4
Pavlenko Lilia, Cuşnir Lilia
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Educație preșcolară și primară
Vol. 4. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-269-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Atitudinеa cadrеlor didacticе faţă dе incluziunеa copiilor cu autism în şcoală
CZU : 376.112.4
Vrabie Silvia
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2. 2017. Cahul. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Ponomari Dorina, Corghencea Nina
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-567-0..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă
CZU : 376.112.4
Chiperi Nadejda
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 3(44) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul cadrului didactic de sprijin în şcoala cu practici incluzive
CZU : 376.112.4
Jalbă Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(51) / 2008 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Şcoala de vară pentru cadre didactice
CZU : 376.112.4
Chicu Valentina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(49) / 2008 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pregatirea profesorilor din domeniul educaţiei speciale: statutul actual şi tendinţele de viitor
CZU : 376.112.4
Terzi Dana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(11) / 2002 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pregătirea pedagogilor în domeniul educaţiei speciale
CZU : 376.112.4
Stratan Valentina, Racu Igor
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(11) / 2002 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dimensiuni experimentale ale nivelului de pregătire, formare a cadrelor didactice pentru implicare în activităţile de recuperare a copiilor cu deficienţe mintale
CZU : 376.112.4
Ababii Oleg
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The management of tutoring programs for integrating PSN in regular schools
CZU : 376.112.4:316.642
Atamni Kamli
Univers Pedagogic
Nr. 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea cadrelor didactice pentru educaţia incluzivă
CZU : 376.112.4
Cucer Angela
Univers Pedagogic
Nr. 4 / 2010 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Роль вспомогательного дидактического кадра в образовательном пространстве инклюзивной школы
CZU : [376.112.4:37.064.1]:316.6
Evstafieva Tatiana, Тельпиз Светлана
Научно-образовательное пространство:реалии и перспективы повышения качества образования
Ediția 2. 2022. Комрат. ISBN 978-9975-83-229-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 27