Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
898 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 07:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 3(44), pp. 107-114. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(44) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4 | ||||||
Pag. 107-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă a subliniat semnificația depăşirii obstacolelor şi rezistenţelor din partea cadrelor didactice şi importanţa pe care schimbările la nivelul climatului organizaţional le au asupra atitudinii şi trecerii către practicile incluzive. Modelul care susţine acest demers are un mare grad de aplicabilitate şi în privinţa atenuării rezistenţei din partea comunităţii, deoarece permite aplicarea acestui demers la contextul şi nevoile concrete. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educative speciale, educație incluzivă, cooperare, rezistenţe şi lipse de competenţe, bariere în învăţare şi participare |
||||||
|