Articolul precedent |
Articolul urmator |
209 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 11:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 TURCHAK, Svetlana. Diagnostic tools for evaluating teacher’s readiness to implement inclusive education. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 359-366. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4 | ||||||
Pag. 359-366 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents a description of the diagnostic tools for assessing the teacher’s readiness to implement inclusive education at school based on universal pedagogical competencies. The universal pedagogical competencies of inclusive education are represented by general didactic, communicative, and organizational competencies for the individualization and integration of educational programs. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, universal pedagogical competencies, diagnostic tools for teacher’s readiness |
||||||
|