IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-12(12) pentru cuvîntul-cheie "online marketing"
Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online
Melnic Igor, Golovco Vasile
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2.
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-52. Vizualizări-760
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tendințele dezvoltării marketingului online pentru susținerea afacerilor în Republica Moldova
Gangan Svetlana1, Doga Valeriu2, Bîrca Iulita2
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Nr. 1 / 2020 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-130. Vizualizări-1001
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări moderne în planificarea strategică de marketing
Melnic Igor, Golovco Vasile
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-101. Vizualizări-928
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Economica
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 4 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-133
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Online university marketing: opportunities and strategies
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0.
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-97
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Preconditions for the digital marketing strategies development in the Republic of Moldova
Călugăreanu Irina, Antoci Natalia
Moldova State University
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6.
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-97
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experiența bibliotecii științifice a academiei de studii economice din Moldova în promovarea imaginii și a serviciilor informaționale în mediul online
Amorţitu Angela
Science and education: new approaches and perspectives
Seria 25, Vol.1. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-773-5.
Disponibil online 25 September, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-141
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte privind rolul marketingului on-line în dezvoltarea activității economice
Bulat Veronica
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-321. Vizualizări-1132
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Application of online marketing in promoting the activity of the scientific library of the Academy of economic studies of Moldova
Amorţitu Angela
Libraries in the 21st century: gateway to a progressive and integrated society
Ediţia a 14-a. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-3471-7-4.
Disponibil online 26 January, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-236
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The behavioral approach to online marketing activity
Cristafovici Profira
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9.
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-72
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Online university marketing: opportunities and strategies
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9.
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-101
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Preconditions for the digital marketing strategies development in the Republic of Moldova
Călugăreanu Irina, Antoci Natalia
Moldova State University
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale
2022. Chişinau, Moldova. .
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-19. Vizualizări-335
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-12 of 12