Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-12(12) pentru cuvîntul-cheie "online marketing"
Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online |
Melnic Igor, Golovco Vasile |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-67. Vizualizări-905 |
Tendințele dezvoltării marketingului online pentru susținerea afacerilor în Republica Moldova |
Gangan Svetlana1, Doga Valeriu2, Bîrca Iulita2 |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-134. Vizualizări-1169 |
Abordări moderne în planificarea strategică de marketing |
Melnic Igor, Golovco Vasile |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2. |
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-104. Vizualizări-1072 |
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 4 December, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-233 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0. |
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-210 |
Preconditions for the digital marketing strategies development in the Republic of Moldova |
Călugăreanu Irina, Antoci Natalia |
Moldova State University |
Modern paradigms in the development of the national and world economy |
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6. |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-11. Vizualizări-206 |
Experiența bibliotecii științifice a academiei de studii economice din Moldova în promovarea imaginii și a serviciilor informaționale în mediul online |
Amorţitu Angela |
Science and education: new approaches and perspectives |
Seria 25, Vol.1. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-773-5. |
Disponibil online 25 September, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-216 |
Aspecte privind rolul marketingului on-line în dezvoltarea activității economice |
Bulat Veronica |
Modern paradigms in the development of the national and world economy |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3. |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-351. Vizualizări-1282 |
Application of online marketing in promoting the activity of the scientific library of the Academy of economic studies of Moldova |
Amorţitu Angela |
Libraries in the 21st century: gateway to a progressive and integrated society |
Ediţia a 14-a. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-3471-7-4. |
Disponibil online 26 January, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-337 |
The behavioral approach to online marketing activity |
Cristafovici Profira |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-160 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-190 |
Preconditions for the digital marketing strategies development in the Republic of Moldova |
Călugăreanu Irina, Antoci Natalia |
Moldova State University |
Modern paradigms in the development of the national and world economy |
2022. Chişinau, Moldova. . |
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-19. Vizualizări-418 |
1-12 of 12