IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "reprezentări"
Formarea Profesorilor de Fizică cu Ajutorul Hărţilor Conceptuale Interdisciplinare
Călţun Ioana1, Călţun Ovidiu-Florin2
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Nr. 3-4(55-56) / 2016 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349
Disponibil online 11 April, 2017. Descarcări-30. Vizualizări-674
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modele de convieţuire interetnică în satele Şaptebani şi Cinişeuţi din Republica Moldova
Grădinaru Natalia
Revista de Etnologie şi Culturologie
Nr. 24 / 2018 / ISSN 1857-2049 /ISSNe 2537-6152
Disponibil online 5 February, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-761
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinii, reprezentări, percepții despre dizabilitate și orientare profesională
Cucer Angela
Univers Pedagogic
Nr. 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 11 January, 2020. Descarcări-45. Vizualizări-801
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări epistemologice şi praxiologice ale asistenţei psihologice a învăţării pe tot parcursul vieţii
Bolboceanu Aglaida, Pavlenko Lilia
Univers Pedagogic
Nr. 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 30 June, 2016. Descarcări-87. Vizualizări-1179
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea reprezentărilor matematice în învățământul preșcolar și primar
Clichici Veronica
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2. 2022. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563.
Disponibil online 31 October, 2022. Descarcări-52. Vizualizări-438
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5