Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 08:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:53 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Fizică (1733) |
SM ISO690:2012 CĂLŢUN, Ioana, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Formarea Profesorilor de Fizică cu Ajutorul Hărţilor Conceptuale Interdisciplinare. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2016, nr. 3-4(55-56), pp. 68-74. ISSN 1810-6498. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi Tehnologiile Moderne | ||||||
Numărul 3-4(55-56) / 2016 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:53 | ||||||
Pag. 68-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea iniţială şi continuă a profesorilor de fizică este bine să fie plasată în context de interdisciplinaritate. Acest articol încearcă să demonstreze modul în care hărţile conceptuale şi metoda interactivă a utilizării hărţilor conceptuale în instruire şi evaluare activă pot genera activităţi de formare în care profesorii pot discuta diverse subiecte, cum ar fi macroconceptele de: apă, aer, vânt, temperatură, mişcare, repaus, forţă, energie etc. Desenarea şi discutarea hărţilor conceptuale în sesiuni de instruire din perspectiva elevilor, profesorilor şi a formatorilor poate fi o schimbare decisivă în modul de predare în clasă. |
||||||
Cuvinte-cheie concept şi macroconcept, hartă conceptuală interdisciplinară, reprezentări, formarea profesorilor |
||||||
|