Formarea Profesorilor de Fizică cu Ajutorul Hărţilor Conceptuale Interdisciplinare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
668 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 08:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:53 (11)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Fizică (1733)
SM ISO690:2012
CĂLŢUN, Ioana, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Formarea Profesorilor de Fizică cu Ajutorul Hărţilor Conceptuale Interdisciplinare. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2016, nr. 3-4(55-56), pp. 68-74. ISSN 1810-6498.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Numărul 3-4(55-56) / 2016 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349

Formarea Profesorilor de Fizică cu Ajutorul Hărţilor Conceptuale Interdisciplinare
CZU: 37.016.046:53

Pag. 68-74

Călţun Ioana1, Călţun Ovidiu-Florin2
 
1 Liceul teoretic „Vasile Alecsandri“, Iaşi,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2017


Rezumat

Formarea iniţială şi continuă a profesorilor de fizică este bine să fie plasată în context de interdisciplinaritate. Acest articol încearcă să demonstreze modul în care hărţile conceptuale şi metoda interactivă a utilizării hărţilor conceptuale în instruire şi evaluare activă pot genera activităţi de formare în care profesorii pot discuta diverse subiecte, cum ar fi macroconceptele de: apă, aer, vânt, temperatură, mişcare, repaus, forţă, energie etc. Desenarea şi discutarea hărţilor conceptuale în sesiuni de instruire din perspectiva elevilor, profesorilor şi a formatorilor poate fi o schimbare decisivă în modul de predare în clasă.

Initial and continuous training of teachers of physics is better to be addressed in the context of an interdisciplinary approach. This article attempts to demonstrate how the conceptual maps and interactive using of conceptual maps in training and active evaluation can generate training activities where teachers can discuss various topics such as macro concepts of water, air, wind, temperature, movement, rest, force, energy, etc. Drawing and discussion of conceptual maps in training sessions from the perspective of students, teachers and trainers can be a decisive change in classroom teaching.

Cuvinte-cheie
concept şi macroconcept, hartă conceptuală interdisciplinară,

reprezentări, formarea profesorilor