Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 12:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378(073.8):374.71 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (212) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Curriculumul universitar – factor determinant în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 3-9. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378(073.8):374.71 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind curriculumul universitar din perspectiva valențelor acestuia în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. În acest sens, curriculumul universitar, privit ca teorie, finalitate, conținut, proces și produs, dispune de mecanisme și oportunități de asigurare a continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. Aceste mecanisme țin de cadrul conceptual, teleologic, conținutal și procesual ca demersuri curriculare de valorificare a principiilor de continuitate și interconexiune. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, curriculum universitar, paradigma curriculumului, principiul continuității, principiul interconexiunii, curriculum ca teorie, curriculum ca finalitate, curriculum ca conținut, curriculum ca proces, curriculum ca produs, curriculum, university curriculum, curriculum paradigm, principle of continuity, interconnection principle, curriculum as a theory, curriculum as a goal, content curriculum, curriculum as process, curriculum as a product |
||||||
|