IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "curriculum paradigm"
Inovația în educație. Reconstrucția epistemologică a pedagogiei
Cristea Sorin
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 October, 2019. Descarcări-42. Vizualizări-953
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația în contextul globalizării
Cristea Sorin
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 1 July, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-515
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paradigme în educaţie/pedagogie
Cristea Sorin
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 9 August, 2017. Descarcări-319. Vizualizări-2611
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Curriculum centrat pe competenţe: orientări de optimizare/dezvoltare continuă
Guţu Vladimir
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 10 August, 2017. Descarcări-126. Vizualizări-990
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Curriculumul universitar – factor determinant în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior
Guţu Vladimir
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 30 September, 2019. Descarcări-10. Vizualizări-742
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5