Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
560 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-09-29 12:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126 (116) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 GÎNCU, Irina. Implicații formative în interiorizarea valorilor profesionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 26-32. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 378.126 | |||||
Pag. 26-32 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol este abordată formarea competențelor profesionale în baza unui registru de valori profesionale, căruia se circumscrie procesul de formare profesională. Acest registru, numit referențial valoric profesional, trebuie să constituie un element de structură-cheie al cadrului de referință al unui domeniu de formare profesională, care va deteremina dimensiunile, componentele și conţinuturile unui profil de formare profesională. De asemenea, este argumentat procesul de interiorizare a valorilor prin corelarea cu taxonomia obiectivelor, autorul oferind, în acest sens, un model de valorifi-care a demersului formativ. |
|||||
Cuvinte-cheie referențial valoric profesional, matrice de interiorizare a valorilor, valori profesionale, competenţe profesionale, obiective, nivel, valorizare, judecată de valoare, referential of professional values, matrix of value internalization, professional values, professional competences, objectives, level, valorization, judgment of value |
|||||
|