Modernizarea şi implementarea curriculumului şcolar din perspectiva şcolii prietenoase copilului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1994 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 22:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (259)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, POGOLŞA, Lilia, GUŢU, Vladimir, BOLBOCEANU, Aglaida, ACHIRI, Ion, HADÎRCĂ, Maria, BOTGROS, Ion. Modernizarea şi implementarea curriculumului şcolar din perspectiva şcolii prietenoase copilului. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 63-73. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470

Modernizarea şi implementarea curriculumului şcolar din perspectiva şcolii prietenoase copilului
CZU: 37.016.046

Pag. 63-73

Bucun Nicolae1, Pogolşa Lilia1, Guţu Vladimir2, Bolboceanu Aglaida1, Achiri Ion1, Hadîrcă Maria1, Botgros Ion1
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

În lucrare sunt prezentate rezultatele studiului realizat în proiectul „Modernizarea şi implementarea curriculumului şcolar şi dezvoltarea standardelor educaţionale din perspectiva şcolii prietenoase copilului”. Sunt specificate principiile, criteriile, indicatorii evaluării curriculumului şcolar, acţiunile de modernizare a acestuia. Este argumentată necesitatea trecerii la pedagogia competenţelor şi a centrării curriculumului şi procesului educaţional pe formarea-evaluarea de competenţe şi este prezentat modelul de dezvoltare a curriculumului şcolar din perspectiva formării competenţelor.

This paper presents the results of the study conducted in “Curriculum design and implementation of modernization and development of educational standards in terms of child-friendly school”. Specified principles, criteria, curriculum evaluation indicators, to modernize its operations. It argued the need to shift from pedagogy skills and centering on the training curriculum and educational process, skills assessment and development model is presented in terms of skills training curriculum