Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-23 14:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21.015.3 (5) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Ioana Aurelia, MITIOGLU, Maria. Integrarea evaluării în activitățile formativeducative din grădinița de copii. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 2(12), pp. 157-162. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(12) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21.015.3 | ||||||
Pag. 157-162 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În epoca postmodernă focalizarea pe evaluarea copiilor de vârstă preșcolară este importantă, deoarece aceasta este perioada când copiii se dezvoltă rapid, când în societate și în mediul social în care trăiesc și activează copiii se produc un șir de schimbări. Trecerea de la activitatea de joc la procesul de învățare, în special în grupele pregătitoare care asigură pregătirea pentru instruirea în școală, nu trebuie să fie bruscă. Ea trebuie făcută treptat, introducând în activitatea de joc câteva secvențe de pregătire sistematică, intensificarea eforturilor voluntare conștiente care vor anticipa etapele de învățare organizate, integrate în strategii de învățare îmbunătățite, însoțite de procese de evaluare inserate organic în activitatea educațională. În aceste condiții cadrelor didactice li se solicită să-și regândească modalităţilor specifice de evaluare manifestând profesionalism, respect pentru diversitate, parteneriat, incluziune şi nondiscriminare etc. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, motivaţie, extrinsec, intrinsec, Inteligenţa emoţională, integrare, învăţare, competențe, joc, assessment, evaluation, motivation, extrinsic, intrinsic, emotional intelligence, integration, learning, skills, game |
||||||
|