Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03 (775) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Tendinţe privind transformarea educaţiei într-o societate a învăţării. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 54-57. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a scoate în evidenţă tendinţele privind proiectarea educaţiei şi formării în contextul societăţii informaţionale, bazată pe cunoaştere, pe care autoarea le consideră de maximă actualitate pentru teoria şi practica pedagogică din Republica Moldova şi care pot servi drept bază în identificarea unor posibilităţi de reconfigurare a procesului educaţional actual în vederea unei mai bune racordări a acestuia la cerinţele individuale şi sociale de dezvoltare în societatea cunoaşterii. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţare, sistem şi proces educaţional, curriculum, tendinţe, noile educații, transformare, societatea cunoaşterii, societatea învăţării, education, learning, educational system and process, curriculum, trends, new educations, transformation, knowledge-based society, learning society |
||||||
|