Tendinţe privind transformarea educaţiei într-o societate a învăţării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
754 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 16:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03 (775)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Tendinţe privind transformarea educaţiei într-o societate a învăţării. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 54-57. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Tendinţe privind transformarea educaţiei într-o societate a învăţării

Trends for the transformation of education in a learning society

CZU: 37.03

Pag. 54-57

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2020


Rezumat

Scopul acestui articol este de a scoate în evidenţă tendinţele privind proiectarea educaţiei şi formării în contextul societăţii informaţionale, bazată pe cunoaştere, pe care autoarea le consideră de maximă actualitate pentru teoria şi practica pedagogică din Republica Moldova şi care pot servi drept bază în identificarea unor posibilităţi de reconfigurare a procesului educaţional actual în vederea unei mai bune racordări a acestuia la cerinţele individuale şi sociale de dezvoltare în societatea cunoaşterii.

The objective of this article is to highlight the trends as regards the development of education and training in the context of an information-based society, grounded on knowledge; trends which the author believes are highly topical for pedagogical theory and practice in the Republic of Moldova. These trends may serve as a basis for reconfiguring the current educational process with a view to enhancing its alignment to the individual and social requirements of development, in the context of a learning society

Cuvinte-cheie
educaţie, învăţare, sistem şi proces educaţional, curriculum, tendinţe, noile educații, transformare, societatea cunoaşterii, societatea învăţării,

education, learning, educational system and process, curriculum, trends, new educations, transformation, knowledge-based society, learning society