Articolul precedent |
Articolul urmator |
782 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 19:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03 (784) |
Educație (14598) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Tendinţe privind transformarea educaţiei într-o societate a învăţării. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 54-57. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a scoate în evidenţă tendinţele privind proiectarea educaţiei şi formării în contextul societăţii informaţionale, bazată pe cunoaştere, pe care autoarea le consideră de maximă actualitate pentru teoria şi practica pedagogică din Republica Moldova şi care pot servi drept bază în identificarea unor posibilităţi de reconfigurare a procesului educaţional actual în vederea unei mai bune racordări a acestuia la cerinţele individuale şi sociale de dezvoltare în societatea cunoaşterii. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţare, sistem şi proces educaţional, curriculum, tendinţe, noile educații, transformare, societatea cunoaşterii, societatea învăţării, education, learning, educational system and process, curriculum, trends, new educations, transformation, knowledge-based society, learning society |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-116518</cfResPublId> <cfResPublDate>2020</cfResPublDate> <cfVol>Vol.7, Partea 2</cfVol> <cfStartPage>54</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-88-060-2</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/116518</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'> Tendinţe privind transformarea educaţiei într-o societate a învăţării</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>educaţie; învăţare; sistem şi proces educaţional; curriculum; tendinţe; noile educații; transformare; societatea cunoaşterii; societatea învăţării; education; learning; educational system and process; curriculum; trends; new educations; transformation; knowledge-based society; learning society</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Scopul acestui articol este de a scoate în evidenţă tendinţele privind proiectarea educaţiei şi formării în contextul societăţii informaţionale, bazată pe cunoaştere, pe care autoarea le consideră de maximă actualitate pentru teoria şi practica pedagogică din Republica Moldova şi care pot servi drept bază în identificarea unor posibilităţi de reconfigurare a procesului educaţional actual în vederea unei mai bune racordări a acestuia la cerinţele individuale şi sociale de dezvoltare în societatea cunoaşterii.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The objective of this article is to highlight the trends as regards the development of education and training in the context of an information-based society, grounded on knowledge; trends which the author believes are highly topical for pedagogical theory and practice in the Republic of Moldova. These trends may serve as a basis for reconfiguring the current educational process with a view to enhancing its alignment to the individual and social requirements of development, in the context of a learning society</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-10815</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-10815</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-10815-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Hadîrcă</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Maria</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>