Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
889 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 23:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:94 (24) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Istoria generală (525) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Strategii şi modalităţi de dezvoltare a competenţelor transversale ale elevilor la lecţiile de istorie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), pp. 28-30. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:94 | ||||||
Pag. 28-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În secolul XXI, secolul cunoaşterii, în educaţie se produc transformări majore, accentul deplasându-se spre transdisciplinaritate şi integralitate. Prin integrare înţelegem acţiunea de a asocia diferite obiecte de studiu, din acelaşi domeniu sau din domenii diverse, în una şi aceeaşi planificare a învăţării. Sinonimele pentru integrare sunt: fuziune, armoClaudia Barbaroş doctorandă, Universitatea de Stat din Tiraspol nizare, încorporare, unificare şi coeziune. Pentru a dezvolta competenţe transversale, vom aplica diverse strategii didactice: lucrul cu sursele istorice, jocul de rol, reflecţia personală, problematizarea etc |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, transdisciplinaritate, transversalitate, integralitate, interdisciplinaritate, competences, transdisciplinarity, transversality, integrity, interdisciplinarity |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-84172</doi_batch_id> <timestamp>1714513919</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>2(114)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Strategii şi modalităţi de dezvoltare a competenţelor transversale ale elevilor la lecţiile de istorie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Claudia</given_name> <surname>Barbăroș</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>28</first_page> <last_page>30</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>