Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1016 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 08:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821-2.09:37 (1) |
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (2979) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Constantin. Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 42-46. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 821-2.09:37 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema metodologică de receptare a operelor dramatice în şcoală. Se insistă mai întâi asupra trăsăturilor definitorii ale genului dramatic și ale speciilor
acestuia, scoțându-se în evidență caracteristicile structurale a lui atât la nivel formal, cât și ficțional. Totodată sunt relevate anumite dificultăți atestate în procesul receptării operelor
dramatice, anumite etape de valorificare a textului dramatic. Sunt propuse procedee de lucru ce pot fi utilizate în procesul receptării operelor dramatice. |
||||||
Cuvinte-cheie operă dramatică, receptare, valorificare, educaţie literar-artistică, elev, metodologie, procedeu, competenţă. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală"> <meta name="citation_author" content="Şchiopu Constantin"> <meta name="citation_publication_date" content="2015/03/02"> <meta name="citation_journal_title" content="Univers Pedagogic"> <meta name="citation_volume" content="45"> <meta name="citation_issue" content="1"> <meta name="citation_firstpage" content="42"> <meta name="citation_lastpage" content="46"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Consideratii%20privind%20metodologia%20receptarii%20operelor%20dramatice%20in%20scoala.pdf">