Strengthening the studies of science and technology amongst pupils taking gender aspects into consideration
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1754 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-21 15:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3.035.3:316.346.2(569.4) (1)
Educație (14312)
Structură socială. Societatea ca sistem social (981)
SM ISO690:2012
NISSEL, Orly. Strengthening the studies of science and technology amongst pupils taking gender aspects into consideration. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 47-51. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470

Strengthening the studies of science and technology amongst pupils taking gender aspects into consideration
CZU: 371.3.035.3:316.346.2(569.4)

Pag. 47-51

Nissel Orly
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 26 mai 2015


Rezumat

Statul Israel a fost constituit în 1948, studierea ştiinţelor exacte fiind legiferată de Knesset în 1953. De atunci și până în prezent, programele de învățământ la științele exacte au fost modificate și promovate considerând științele exacte și tehnologia ca un tot întreg, ca un aspect aplicabil pentru elevii de toate grupele de vârstă [11]. Finalitatea pe predării științelor exacte este formarea cetățenilor activi care contribuie la funcționarea societății și a creșterii sale. Totodată, procesul nu este deloc simplu, fiind afectat de mai mulţi factori, inclusiv de stereotipurile de gen. Astfel, mulți profesori se confruntă cu dificultăți în valorificarea aspectelor de gen în cea ce ţine de procesul de predare, atitudini şi aprecieri a fetelor şi băieţilor în timpul lecțiilor. În prezentul articol autoarea abordează problema prin prisma dimensiunii de gen, identificând nu doar probleme ci şi soluţii.

The state of Israel was founded in 1948 and it exists for 66 years. The teaching of the subject of science was legislated in the Israeli Knesset in 1953. Since then and until present time, science teaching programs have been changed and promoted out of considering science and technology as a whole, as an applicable aspect and in emphasizing the scientific principles to every pupil in all age groups. The purpose of the emphasis of science teaching is the training of active citizens that contribute to society functioning and to its growth. In this article the author addresses the issue through the gender prism, identifying not just problems but also solutions.

Cuvinte-cheie
realizare, educaţie tehnologică, egalitate de şanse,

diferenţe educaţionale.