Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1754 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-21 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3.035.3:316.346.2(569.4) (1) |
Educație (14312) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (981) |
SM ISO690:2012 NISSEL, Orly. Strengthening the studies of science and technology amongst pupils taking gender aspects into consideration. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 47-51. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3.035.3:316.346.2(569.4) | ||||||
Pag. 47-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Statul Israel a fost constituit în 1948, studierea ştiinţelor exacte fiind legiferată de Knesset în 1953. De atunci și până în prezent, programele de învățământ la științele exacte au fost modificate
și promovate considerând științele exacte și tehnologia ca un tot întreg, ca un aspect aplicabil pentru elevii de toate grupele de vârstă [11]. Finalitatea pe predării științelor exacte este formarea
cetățenilor activi care contribuie la funcționarea societății și a creșterii sale. Totodată, procesul nu este deloc simplu, fiind afectat de mai mulţi factori, inclusiv de stereotipurile de gen. Astfel, mulți profesori se confruntă cu dificultăți în valorificarea aspectelor de gen în cea ce ţine de procesul de predare, atitudini şi aprecieri a fetelor şi băieţilor în timpul lecțiilor. În prezentul articol autoarea abordează problema prin prisma dimensiunii de gen, identificând nu doar probleme ci şi soluţii. |
||||||
Cuvinte-cheie realizare, educaţie tehnologică, egalitate de şanse, diferenţe educaţionale. |
||||||
|