Aspecte teoretice şi metodologice ale formării axiologice a elevilor în cadrul disciplinelor socioumane
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1025 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 13:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia, SOLOVEI, Rodica, CARA, Angela, GRIGOR, Ina, ODOLEANU, Natalia. Aspecte teoretice şi metodologice ale formării axiologice a elevilor în cadrul disciplinelor socioumane. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 5-9. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470

Aspecte teoretice şi metodologice ale formării axiologice a elevilor în cadrul disciplinelor socioumane
CZU: 37.02

Pag. 5-9

Pogolşa Lilia1, Solovei Rodica1, Cara Angela1, Grigor Ina1, Odoleanu Natalia2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

În acest articol se face o sinteză a proiectului de cercetare „Formarea orientărilor axiologice a elevilor în cadrul tehnologiilor de predare-învăţare-evaluare la ştiinţele socioumane”, care a fost realizat în perioada anilor 2006-2010. Sunt menţionate obiectivele de cercetare, rezultatele cercetării din perspectivă teoretică şi metodologică. Articolul este structurat în trei compartimente: Consideraţii generale; Aspecte privind metodologia formării elevilor prin şi pentru valori la disciplinele socioumane; Proiectarea metodologiei de asigurare a calităţii în cadrul disciplinelor socioumane.

În acest articol se face o sinteză a proiectului de cercetare „Formarea orientărilor axiologice a elevilor în cadrul tehnologiilor de predare-învăţare-evaluare la ştiinţele socioumane”, care a fost realizat în perioada anilor 2006-2010. Sunt menţionate obiectivele de cercetare, rezultatele cercetării din perspectivă teoretică şi metodologică. Articolul este structurat în trei compartimente: Consideraţii generale; Aspecte privind metodologia formării elevilor prin şi pentru valori la disciplinele socioumane; Proiectarea metodologiei de asigurare a calităţii în cadrul disciplinelor socioumane.