Managementul calităţii sistemului educaţional din Republica Moldova: teorie şi metodologie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2101 121
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 10:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.6(478) (2)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (196)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138)
SM ISO690:2012
BACIU, Sergiu, MIJA, Violeta, ANDRIŢCHI, Viorica, ŞLEAHTIŢCHI, Mihail, CERBUŞCA, Pavel, MARTEA, Galina, CEBANU (SLUTU), Lilia. Managementul calităţii sistemului educaţional din Republica Moldova: teorie şi metodologie. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 43-50. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470

Managementul calităţii sistemului educaţional din Republica Moldova: teorie şi metodologie
CZU: 37.07:005.6(478)

Pag. 43-50

Baciu Sergiu, Mija Violeta, Andriţchi Viorica, Şleahtiţchi Mihail, Cerbuşca Pavel, Martea Galina, Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Instituţiile de învăţământ, implicit preuniversitare şi universitare, actualmente sunt studiate, ca şi întreprinderile, în scopul creşterii eficienţei lor. Acest fenomen se realizează numai prin creşterea calităţii proceselor care le animă. Introducerea managementului calităţii, cu scopuri şi obiective de realizat, cu precizarea aşteptărilor în raport cu calitatea pentru învăţământ, este expresia acestui aspect

The analysis of education institutions, both pre-university- and university level, is done in the manner applied to businesses, aiming efficiency increase. This can be achieved only through raising the quality of processes that drive these institutions. Quality management, with its established goals and objectives, together with definition of expectations regarding education quality, gives expression to this point.