Abilitățile emoționale ale copilului de vârstă mică cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
279 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 16:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.76:159.942+376 (1)
Psihologie (3398)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, URSU, Miluța. Abilitățile emoționale ale copilului de vârstă mică cu cerințe educaționale speciale. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 74-79. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Abilitățile emoționale ale copilului de vârstă mică cu cerințe educaționale speciale

CZU: 159.922.76:159.942+376

Pag. 74-79

Ciobanu Adriana, Ursu Miluța
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Utilizarea emoțiilor este abilitatea de a genera, folosi și simți o emoție ca necesară în comunicarea sentimentelor. Percepția corectă a sinelui implică identificarea răspunsului la întrebarea - Cine sunt eu? dar, totodată, include o componentă de valorificare a atuurilor personale și de depășire a propriilor limite. Abilitatea de a stăpâni emoțiile negative, capacitatea de a gestiona adecvat relațiile cu cei din jur, sensibilitatea crescută la ceea ce simt ceilalți, sunt elemente cheie necesare pe tot parcursul vieții. Temelia acestor competențe se sudează în copilărie.

The use of emotions is the ability to generate, use and feel an emotion as necessary in communicating feelings. The right perception of the self involves identifying the answer to the question – Who am I? But it also includes a component of valuing personal assets and overcoming your own limits. The ability tomaster negative emotions, the ability to properly manage relationships with others, the increased sensitivity to what others feel, are key elements throughout life.

Cuvinte-cheie
inteligenţă, emoţie, competențe, abilităţi, temelie, învăţare, rezultate.,

intelligence, emotion, skills, skills, foundation, learning, results.