Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-05 21:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (175) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 ДАНИЛЕНКО, Светлана, ГУРКОВА, Мария. Особые образовательные потребности у учеников и выбор образовательных услуг. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 79-84. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 79-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Potrivit statisticilor, numărul copiilor cu cerinţe educaţionale speciale este în creştere în fiecare an în întreaga lume, majoritatea copiilor fiind diagnosticaţi cu o tulburare din spectru autist, unde nevoile educaţionale pronunţate sunt trăsătura cea mai caracteristică a tulburării. Abordările postmoderne ale sistemului de educație și educație a elevilor cu nevoi educaționale speciale subliniază importanța dezvoltării abilităților sociale și cotidiene, apoi academice pentru desfășurarea activităților, precum și participarea sau funcționarea lor personală activă în societate. Educația elevilor cu cerințe educaționale speciale duce la creșterea abilităților și aptitudinilor de învățare, ceea ce încurajează atingerea obiectivelor de dezvoltare armonioasă, care sunt asigurate în mare parte de școlile auxiliare. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, integrare, școală auxiliară, dizabilitate, cerințele educaționae speciale, performanţă, activitate., inclusive education, integration, special (auxiliary) schools, disability, special educational needs, performance, activity. |
||||||
|