Особые образовательные потребности у учеников и выбор образовательных услуг
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
258 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-05 21:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1 (175)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
ДАНИЛЕНКО, Светлана, ГУРКОВА, Мария. Особые образовательные потребности у учеников и выбор образовательных услуг. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 79-84. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Особые образовательные потребности у учеников и выбор образовательных услуг

CZU: 376.1

Pag. 79-84

Даниленко Светлана1, Гуркова Мария12
 
1 Scoala auxiliara nr.6 din Chisinau,
2 Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Potrivit statisticilor, numărul copiilor cu cerinţe educaţionale speciale este în creştere în fiecare an în întreaga lume, majoritatea copiilor fiind diagnosticaţi cu o tulburare din spectru autist, unde nevoile educaţionale pronunţate sunt trăsătura cea mai caracteristică a tulburării. Abordările postmoderne ale sistemului de educație și educație a elevilor cu nevoi educaționale speciale subliniază importanța dezvoltării abilităților sociale și cotidiene, apoi academice pentru desfășurarea activităților, precum și participarea sau funcționarea lor personală activă în societate. Educația elevilor cu cerințe educaționale speciale duce la creșterea abilităților și aptitudinilor de învățare, ceea ce încurajează atingerea obiectivelor de dezvoltare armonioasă, care sunt asigurate în mare parte de școlile auxiliare.

According to statistics, the number of children with special educational needs is increasing every year around the world, with the majority of children diagnosed with an autistic disorder, where pronounced educational needs are the most characteristic feature of the disorder. Postmodern approaches to the system of education and upbringing of students with special educational needs emphasize the importance of developing social and every day, and then academic skills for performing activities, as well as their personal active participation or functioning in society. The education of students with special educational needs leads to an increase in learning abilities and skills, which encourages the achievement of the goals of harmonious development, which are mostly provided by auxiliary schools.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, integrare, școală auxiliară, dizabilitate, cerințele educaționae speciale, performanţă, activitate.,

inclusive education, integration, special (auxiliary) schools, disability, special educational needs, performance, activity.