Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 22:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048.4-056.2 (3) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Orientarea profesională a persoanelor cu dizabilități – opinii, viziuni, idei. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 67-74. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.048.4-056.2 | ||||||
Pag. 67-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă unele idei, aspecte psihologice ale orientării profesionale ale persoanelor cu dizabilități, sunt evidențiați factorii ce influiențiază asipra orientării profesionale, structura „planului profesional”, importanța atitudinii în complex în procesul de orientare profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie persoană cu dizabilitate, orientare profesională, plan profesional, the person with disabilities, professional orientation, professional plan |
||||||
|