Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 16:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76:159.942+376 (1) |
Psihologie (3511) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
![]() CIOBANU, Adriana, URSU, Miluța. Abilitățile emoționale ale copilului de vârstă mică cu cerințe educaționale speciale. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 74-79. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76:159.942+376 | ||||||
Pag. 74-79 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea emoțiilor este abilitatea de a genera, folosi și simți o emoție ca necesară în comunicarea sentimentelor. Percepția corectă a sinelui implică identificarea răspunsului la întrebarea - Cine sunt eu? dar, totodată, include o componentă de valorificare a atuurilor personale și de depășire a propriilor limite. Abilitatea de a stăpâni emoțiile negative, capacitatea de a gestiona adecvat relațiile cu cei din jur, sensibilitatea crescută la ceea ce simt ceilalți, sunt elemente cheie necesare pe tot parcursul vieții. Temelia acestor competențe se sudează în copilărie. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, emoţie, competențe, abilităţi, temelie, învăţare, rezultate., intelligence, emotion, skills, skills, foundation, learning, results. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-179503</doi_batch_id> <timestamp>1718767315</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-732-2.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Abilitățile emoționale ale copilului de vârstă mică cu cerințe educaționale speciale</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Adriana</given_name> <surname>Ciobanu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Miluța</given_name> <surname>Ursu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>74</first_page> <last_page>79</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>