Brandingul personal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
266 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 17:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:37 (11)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
MOGA, Ecaterina. Brandingul personal . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 46-48. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664654
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455

Brandingul personal

Personal Branding

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664654
CZU: 339.138:37

Pag. 46-48

Moga Ecaterina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Transformările actuale în practicile de conducere la nivel internațional influențează și conceptul de management instituțional la nivel național. Tendința cadrelor manageriale de a asigura calitatea procesului educațional le direcționează spre dezvoltare continuă și deschidere fermă spre inovație. Lupta pentru a promova excelența ne îndeamnă să fim generatori de bune practici, care ar produce o schimbare din interior spre exterior, dat fiind faptul că ne dorim o societate în care eficiența să fie în capul mesei. Un rol important în promovarea calității și în dezvoltare îl joacă brandingul personal și profesional, reușitele individuale și instituționale.

Current changes in management practices at the international level, have influenced the concept of institutional management at national level. Today, the openness of managerial staff to ensure quality of the educational process, determines continuous development and openness towards solid innovation. The struggle to promote excellence at its home, urges us to be generating good practices which will provide a change from the inside out, given the fact that we want a society in which efficiency is promoted. An important aspect for the capitalization of quality and progressive development is the role of personal and professional branding, individual and institutional successes.

Cuvinte-cheie
branding personal, branding profesional, branding instituțional, dezvoltare, eficienţă, viziune, competenţă, etica caracterului, Etică profesională,

personal branding, professional branding, institutional branding, development, efficiency, vision, competence, character ethics, professional ethics