Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
266 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 17:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:37 (11) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina. Brandingul personal . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 46-48. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664654 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664654 | ||||||
CZU: 339.138:37 | ||||||
Pag. 46-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformările actuale în practicile de conducere la nivel internațional influențează și conceptul de management instituțional la nivel național. Tendința cadrelor manageriale de a asigura calitatea procesului educațional le direcționează spre dezvoltare continuă și deschidere fermă spre inovație. Lupta pentru a promova excelența ne îndeamnă să fim generatori de bune practici, care ar produce o schimbare din interior spre exterior, dat fiind faptul că ne dorim o societate în care eficiența să fie în capul mesei. Un rol important în promovarea calității și în dezvoltare îl joacă brandingul personal și profesional, reușitele individuale și instituționale. |
||||||
Cuvinte-cheie branding personal, branding profesional, branding instituțional, dezvoltare, eficienţă, viziune, competenţă, etica caracterului, Etică profesională, personal branding, professional branding, institutional branding, development, efficiency, vision, competence, character ethics, professional ethics |
||||||
|