Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi Solide” Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi Solide”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
567 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 18:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.314.6:53 (3)
Educație (14334)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
PETRUŞCA, Andrei, COJOCARI-PETRUŞCA, Elena. Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi Solide” Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi Solide”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 49-53. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi Solide” Model al proiectului transdisciplinar al unităţii de învăţare „Lichide şi Solide”

CZU: 371.314.6:53

Pag. 49-53

Petruşca Andrei1, Cojocari-Petruşca Elena2
 
1 Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”,
2 Liceul Teoretic Român-Italian „Dante Alighieri”, Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

În acest articol este descris o variantă de implementare a unui proiect interdisciplinar la unitatea de învățare „Lichide şi solide”, pe baza analizei curriculare la disciplinele școlare Fizică, Matematică, Chimia și Biologie.

This artcles describes a variant of implementation of interdiscpliary project for the leaning unit ”Liquids and Solids”, based on the curricular analysis in the school subjects Physics, Mathematics, Chemistry and Biology.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, competenţă, laborator, activitate, lichid, solid,

interdisciplinarity, competence, laboratory, activity, liquid, solid.