Articolul precedent |
Articolul urmator |
634 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 10:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:372.853 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 COJOCARI-PETRUŞCA, Elena, PETRUŞCA, Andrei, BOCANCEA, Viorel. Utilizarea trandisciplinarității la lecțiile de fizică. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 54-57. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 001.2:372.853 | |||||||
Pag. 54-57 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol este decrisă modalitatea utilizării proiectului ca alternativă a implementării transdisciplinarității în procesul de instruire la fizică. |
|||||||
Cuvinte-cheie transdisciplinaritate, proiect, educaţie, strategii didactice, metode, instruire, transdisciplinarity, project, education, teaching strategies, Methods, training |
|||||||
|