Utilizarea trandisciplinarității la lecțiile de fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
634 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 10:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2:372.853 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
COJOCARI-PETRUŞCA, Elena, PETRUŞCA, Andrei, BOCANCEA, Viorel. Utilizarea trandisciplinarității la lecțiile de fizică. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 54-57. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Utilizarea trandisciplinarității la lecțiile de fizică

CZU: 001.2:372.853

Pag. 54-57

Cojocari-Petruşca Elena1, Petruşca Andrei2, Bocancea Viorel3
 
1 Liceul Teoretic Român-Italian „Dante Alighieri”, Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”,
3 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

În acest articol este decrisă modalitatea utilizării proiectului ca alternativă a implementării transdisciplinarității în procesul de instruire la fizică.

This article describes how to use the project as an alternative to implementing transdisciplinarity in the physics training process.

Cuvinte-cheie
transdisciplinaritate, proiect, educaţie, strategii didactice, metode, instruire,

transdisciplinarity, project, education, teaching strategies, Methods, training