Provocare – educația STEM în învățământul profesional tehnic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
299 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-15 15:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:[51+004] (3)
Educație (14391)
Matematică (1659)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
GURGUROVA-AFANASIEV, Tatiana. Provocare – educația STEM în învățământul profesional tehnic. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 259-262. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Provocare – educația STEM în învățământul profesional tehnic

CZU: 371.3:[51+004]

Pag. 259-262

Gurgurova-Afanasiev Tatiana
 
Centrul de Excelență în Energetică și Electronică din Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Lucrarea dată cuprinde promovarea educației STEM prin disciplinele de specialitate, pentru înțelegerea mai aprofundată a disciplinelor informatica și matematică.

This paper includes the promotion of STEM education through specialized disciplines, for a deeper understanding of computer science and mathematics.

Cuvinte-cheie
ştiinţă, tehnologii, inginerie, arte și matematica, sistem educaţional, integrare, interdisciplinaritate, cercetare, descoperire, problematizare.,

science, technology, engineering, arts and mathematics, educational system, integration, interdisciplinarity, research, Discovery, questioning.