Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 21:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (485) |
Organizarea instruirii (536) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, NEAGA, Liliana. Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 235-238. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 235-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest material abordăm anumite vulnerabilități în procesul de formare continuă a profesorilor. Influența factorului motivațional este decisivă. De asemenea, impactul tehnologiilor educaționale curente este important. Credem că privilegiul îl dețin nivelul de interdisciplinaritate, creativitate și interactivitate al lecțiilor. Educația continuă și auto-educația sunt de asemenea elemente puternice în pregătirea profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie formare iniţială şi continuă, cadru didactic, competențe, motivaţie, curriculum, creatvitate, initial and continuous training, teacher, skills, motivation, curriculum, creativity |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-130835</doi_batch_id> <timestamp>1714585294</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”</full_title> <issn media_type='print'>23451866</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>1(11)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Svetlana</given_name> <surname>Dermenji-Gurgurov</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Liliana</given_name> <surname>Neaga</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>235</first_page> <last_page>238</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>