Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
357 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 21:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (485)
Organizarea instruirii (536)
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, NEAGA, Liliana. Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 235-238. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice

Vulnerable points in the efficiency of initial and in-service teacher training

CZU: 37.091

Pag. 235-238

Dermenji-Gurgurov Svetlana, Neaga Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 mai 2021


Rezumat

În acest material abordăm anumite vulnerabilități în procesul de formare continuă a profesorilor. Influența factorului motivațional este decisivă. De asemenea, impactul tehnologiilor educaționale curente este important. Credem că privilegiul îl dețin nivelul de interdisciplinaritate, creativitate și interactivitate al lecțiilor. Educația continuă și auto-educația sunt de asemenea elemente puternice în pregătirea profesorilor.

In this article we focus on certain vulnerabilities in the continuous professional training of teachers. The influence of the motivational factor is decisive. The impact of current educational technologies is also important. We consider that another prerogative is the dimension of interdisciplinary, creativity and interactivity at lessons. The lifelong learning and self-education are also strong points in teachers training.

Cuvinte-cheie
formare iniţială şi continuă, cadru didactic, competențe, motivaţie, curriculum, creatvitate,

initial and continuous training, teacher, skills, motivation, curriculum, creativity

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-130835</doi_batch_id>
<timestamp>1714585294</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
<registrant>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul</registrant>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”</full_title>
<issn media_type='print'>23451866</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<issue>1(11)</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Puncte vulnerabile &icirc;n eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Svetlana</given_name>
<surname>Dermenji-Gurgurov</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Liliana</given_name>
<surname>Neaga</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>235</first_page>
<last_page>238</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>