Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
562 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-29 12:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.315.7:316.77 (1) |
Educație (14334) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Angela. Metodologia utilizării tic în formarea competenței de comunicare în limba străină la adulți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 84-90. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967108 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967108 | ||||||
CZU: 371.315.7:316.77 | ||||||
Pag. 84-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul de predare – învățare – evaluare a devenit o necesitate a zilelor noastre. Ultimii ani au adus o adevărată revoluție conceptuală în educațe, iar TIC au devenit un mediu pentru învățare. Adaptarea la cerințele societății bazate pe cunoaștere solicită regândirea procesului educațional, oferind formabilului posibilitatea de a explora, rezolva probleme prin intermediul propriilor activități de cercetare/investigare, de a relaționa cu ceilalți în diferite medii culturale și educaționale, de a-și exprima opinii și păreri argumentate. În cazul când TIC sunt orientate corespunzător, ele contribuie la o învățare activă, centrată pe formabil și la dezvoltarea creativității și a gândirii critice. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC, competențe, comunicare, adulţi, învăţare dirijată, autonomă, mixtă, e-learning, competence, communication, adults, face-to-face learning, autonomous learning, blended learning, e-learning |
||||||
|