Afișare rezultate
Particularitățile adaptării școlare a copilului cu dizabilități – abordare psiho-pedagogică în învățământul incluziv |
Lapoşina Emilia |
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice |
2017. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-205-4. |
Disponibil online 28 November, 2018. Descarcări-45. Vizualizări-919 |
Сотрудничество подростков в инклюзивном классе - вектор профилактики девиантного поведения |
Lapoşina Emilia, |
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ |
Știință, educație, cultura |
2013. Comrat. ISSN 1857 - 2170. |
Disponibil online 10 October, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-226 |
Studiul nivelului de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități din clase incluzive |
Lapoşina Emilia, Curilov Svetlana |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții |
2021. . ISBN 978-9975-46-558-8.. |
Disponibil online 4 May, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-582 |
Repere științifico-practice privind formărea coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici incluzive |
Lapoşina Emilia |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului |
Seria 23, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1. |
Disponibil online 1 May, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-612 |
Studiul dificultăților de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități |
Lapoşina Emilia |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului |
Seria 22, Vol.1. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-450-5. |
Disponibil online 21 December, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-407 |
Dificultăți de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de învățare |
Curilov Svetlana12, Lapoşina Emilia1 |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială |
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 |
Disponibil online 30 December, 2019. Descarcări-96. Vizualizări-1171 |
Cu privire la comportamente de bullying ale elevilor din școli cu practici incluzive |
Lapoşina Emilia |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2016. Комрат. ISBN 978-9975-83-011-9; 9975-83-012-6. |
Disponibil online 6 October, 2021. Descarcări-27. Vizualizări-406 |
Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive |
Frunze Olesea1, Lapoşina Emilia2 |
Vector European |
Nr. 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 12 June, 2019. Descarcări-34. Vizualizări-723 |
1-8 of 8