Articolul precedent |
Articolul urmator |
918 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3+159.922.7 (6) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia. Particularitățile adaptării școlare a copilului cu dizabilități – abordare psiho-pedagogică în învățământul incluziv. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 144-150. ISBN 978-9975-50-205-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017 | ||||||
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice" Bălți, Moldova, 26 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 144-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Approaching the problem of children’s adaptability at scholar environment is always actual and is a major desideratum of the educational process, determining performances, scholar success and unsuccess of the children. Thorough knowing of adaptability at scholar envi-ronment of the disabled child can not be conceived without examining the adaptation behaviors that can be studied and recovered by the didactic framework by using pedagogical methods. |
||||||
Cuvinte-cheie children with disabilities, school adaptation, school environment, inclusive school |
||||||
|