Particularitățile adaptării școlare a copilului cu dizabilități – abordare psiho-pedagogică în învățământul incluziv
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
918 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.015.3+159.922.7 (6)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
Psihologie (3383)
SM ISO690:2012
LAPOŞINA, Emilia. Particularitățile adaptării școlare a copilului cu dizabilități – abordare psiho-pedagogică în învățământul incluziv. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 144-150. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Particularitățile adaptării școlare a copilului cu dizabilități – abordare psiho-pedagogică în învățământul incluziv

CZU: 376.015.3+159.922.7

Pag. 144-150

Lapoşina Emilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Approaching the problem of children’s adaptability at scholar environment is always actual and is a major desideratum of the educational process, determining performances, scholar success and unsuccess of the children. Thorough knowing of adaptability at scholar envi-ronment of the disabled child can not be conceived without examining the adaptation behaviors that can be studied and recovered by the didactic framework by using pedagogical methods.

Cuvinte-cheie
children with disabilities, school adaptation, school environment, inclusive school