Articolul precedent |
Articolul urmator |
585 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 10:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (661) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia, CURILOV, Svetlana. Studiul nivelului de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități din clase incluzive. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 86-106. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 86-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Environmental changes in the life of any child cause changes in the child's behavior, including the adaptation to the new requirements. Research on school adaptation of children with typical development demonstrates that they may face certain difficulties in this regard, caused by a number of factors. The preliminary results of the research in question demonstrate the difficulty of adaptation and school integration of children with disabilities, as well, generated by certain factors. Thus, early detection and recovery through personalized psycho-pedagogical assistance becomes a condition for successful adaptation and integration. |
||||||
Cuvinte-cheie children with disabilities, difficulties, aadaptation, integration, reabilitation, copii cu dizabilităţi, dificultăţi, adaptare, integrare, reabilitare |
||||||
|