Study of the level of school adaptation of children with disabilities in inclusive classes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
585 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 10:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (661)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
LAPOŞINA, Emilia, CURILOV, Svetlana. Studiul nivelului de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități din clase incluzive. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 86-106. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Study of the level of school adaptation of children with disabilities in inclusive classes

Studiul nivelului de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități din clase incluzive

CZU: 376

Pag. 86-106

Lapoşina Emilia, Curilov Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

Environmental changes in the life of any child cause changes in the child's behavior, including the adaptation to the new requirements. Research on school adaptation of children with typical development demonstrates that they may face certain difficulties in this regard, caused by a number of factors. The preliminary results of the research in question demonstrate the difficulty of adaptation and school integration of children with disabilities, as well, generated by certain factors. Thus, early detection and recovery through personalized psycho-pedagogical assistance becomes a condition for successful adaptation and integration.

Schimbările de mediu din viața oricărui copil provoacă schimbări în comportamentul copilului, inclusiv adaptarea la noile cerințe. Cercetările privind adaptarea școlară a copiilor cu dezvoltare tipică demonstrează că aceștia se pot confrunta cu anumite dificultăți în acest sens, cauzate de o serie de factori. Rezultatele preliminare ale cercetării în cauză demonstrează dificultatea adaptării și integrării școlare a copiilor cu dizabilități, generată de anumiți factori. Astfel, detectarea timpurie și recuperarea prin asistență psihopedagogică personalizată devin o condiție pentru adaptarea și integrarea cu succes.

Cuvinte-cheie
children with disabilities, difficulties, aadaptation, integration, reabilitation,

copii cu dizabilităţi, dificultăţi, adaptare, integrare, reabilitare