IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "instrument de evaluare"
Utilizarea instrumentului de evaluare Testmoz în cadrul lecțiilor de geografie
Garabajiu Teodor
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 4 April, 2022. Descarcări-8. Vizualizări-378
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspects of assessment of students’ activity in the seminar classes: problems and solutions
Burlacu Natalia
Technical University of Moldova
Journal of Social Sciences
Nr. 4 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 23 December, 2021. Descarcări-23. Vizualizări-499
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Folosirea TIC în procesul de evaluare
Tofan Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 23 July, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-656
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A methodological analysis of child vulnerability assessment tools
Ciobanu Mihail
National Institute for Economic Research of Moldova
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3486-4-5.
Disponibil online 4 May, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-574
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profesionalizarea procesului de formare pentru cariera didactică
Isac Ştefania
Univers Pedagogic
Nr. 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 13 September, 2019. Descarcări-46. Vizualizări-901
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5