A methodological analysis of child vulnerability assessment tools
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
520 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 13:10
SM ISO690:2012
CIOBANU, Mihail. A methodological analysis of child vulnerability assessment tools. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, 1-3 iulie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial, INCE, 2021, pp. 128-137. ISBN 978-9975-3486-4-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători 2021
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"
Chişinău, Moldova, 1-3 iulie 2021

A methodological analysis of child vulnerability assessment tools

O analiză metodologică a instrumentelor de evaluare a vulnerabilităților copiilor

JEL: B41, C18, I31, I32, J13

Pag. 128-137

Ciobanu Mihail
 
National Institute for Economic Research of Moldova
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

An adequate assessment of children's vulnerabilities would allow a more accurate matching of support measures targeted at vulnerable children. In practice, there is a wide variety of tools for assessing children's vulnerabilities. In this article the concept of vulnerability is analyzed and, in particular, the child vulnerability, the main approaches to vulnerability and their basic principles are identified, an universal scheme of relationships between the types of principles is proposed, a methodological analysis of such tools is performed, a classification of assessment tools is suggested and the advantages and disadvantages of their use are identified.

O evaluare adecvată a vulnerabilităților copiilor ar permite o potrivire mai precisă a măsurilor de sprijin destinate copiilor vulnerabili. În practică, există o mare varietate de instrumente pentru evaluarea vulnerabilităților copiilor. În acest articol este analizat conceptul de vulnerabilitate și, în special, vulnerabilitatea copilului, sunt identificate principalele abordări ale vulnerabilității și principiile lor de bază, se propune o schemă universală de relații între tipurile de principii, o analiză metodologică a acestor instrumente este efectuată, este sugerată o clasificare a instrumentelor de evaluare și sunt identificate avantajele și dezavantajele utilizării lor.

Cuvinte-cheie
Analysis, assessment tool, principle, child, methodology, vulnerability,

analiză, instrument de evaluare, principiu, copil, metodologie, vulnerabilitate