Aspects of assessment of students’ activity in the seminar classes: problems and solutions
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
453 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 12:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.146/.147 (3)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia. Aspects of assessment of students’ activity in the seminar classes: problems and solutions. In: Journal of Social Sciences, 2021, vol. 4, nr. 4, pp. 63-74. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(4).07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 4, Numărul 4 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Aspects of assessment of students’ activity in the seminar classes: problems and solutions

Aspecte de evaluare a activității studenților la lecțiile de seminar: probleme și soluții .

DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(4).07
CZU: 378.146/.147

Pag. 63-74

Burlacu Natalia
 
Technical University of Moldova
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2021


Rezumat

Given paper is presented as a theoretical-applied study that falls within the scientific dimensions of the theory and methodology of didactic evaluation. The author uses descriptive and analytical research methods; comes with the literature review relevant to the stated topic; describes a formative assessment tool based on applying criteria and descriptors that could be implemented in the educational activities specific to the seminar classes within the university study programs with specializations in the field of Computer Science and ICT, but not only. The research's aim is to provide the university teachers and, not only, some methodological guidelines that would support them in developing and implementing a personal, descriptive tool for measuring the activity of the learner in the stated didactical circumstances.

Prezenta lucrare se relevă a fi un studiu teoretico-aplicativ care se încadrează în dimensiunile științifice ale teoriei și metodologiei evaluării didactice. Autorul utilizează metode descriptive și analitice de cercetare; vine cu revizuirea literaturii de specialitate relevantă temei enunțate; descrie un instrument de evaluare formativă bazat pe criterii și descriptori care ar putea fi implementat în cadrul activităților educaționale specifice lecțiilor de seminar în cadrul programelor de studii de la specialitățile cu profesionalizare în domeniul Informaticii și TIC, dar nu numai. Scopul cercetării este de a oferi cadrelor didactice universitare, dar nu numai, unele repere metodologice care i-ar sprijini în elaborarea și implementarea unui instrument personal, descriptiv de măsurare a activității celui care învață în circumstanțele didactice enunțate.

Cuvinte-cheie
evaluation grid, evaluation tool, evaluation descriptors, evaluation criteria, authentic evaluation,

grilă de evaluare, instrument de evaluare, descriptori de evaluare, criterii de evaluare, evaluare autentică