Folosirea TIC în procesul de evaluare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
652 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-27 20:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (39)
Organizarea instruirii (530)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
TOFAN, Tatiana. Folosirea TIC în procesul de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 89-90. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931156
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Folosirea TIC în procesul de evaluare

Employing ICT for Assessment Purposes

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931156
CZU: 37.091:004

Pag. 89-90

Tofan Tatiana
 
Centrul de Excelență în Energetică și Electronică din Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Folosirea TIC în procesul de evaluare permite efectuarea unor analize ale demersului instructiv și implementarea strategiilor de abordare individuală. Prin intermediul acestora se pot crea diverse tipuri de materiale interactive de învățare, care ne permit să observăm progresul înregistrat de fiecare elev și, pe baza analizei, să construim în continuare o traiectorie educațională individuală pentru fiecare elev sau grup de elevi.

Abstract: Employing ICT for assessment purposes allows the teacher to carry out analyzes of the educational process and to implement individual approach strategies. Thus the teacher may create various types of interactive learning materials, observe the learning trajectory of each student and, based on this analysis, to further build an individual educational trajectory for each student or group of students.

Cuvinte-cheie
instrumente web, materiale interactive, instrument de evaluare, biblioteca, sesiune, codul sesiunii, feedback, autoevaluare,

online instruments, interactive materials, assessment instrument, library, session, session code, feedback, selfassessment