Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-27 20:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (39) |
Organizarea instruirii (530) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 TOFAN, Tatiana. Folosirea TIC în procesul de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 89-90. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931156 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931156 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 89-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Folosirea TIC în procesul de evaluare permite efectuarea unor analize ale demersului instructiv și implementarea strategiilor de abordare individuală. Prin intermediul acestora se pot crea diverse tipuri de materiale interactive de învățare, care ne permit să observăm progresul înregistrat de fiecare elev și, pe baza analizei, să construim în continuare o traiectorie educațională individuală pentru fiecare elev sau grup de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente web, materiale interactive, instrument de evaluare, biblioteca, sesiune, codul sesiunii, feedback, autoevaluare, online instruments, interactive materials, assessment instrument, library, session, session code, feedback, selfassessment |
||||||
|