IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-8(14) pentru indicele czu "339.138(478)"
Implicațiile marketingului intern în vederea motivării și reținerii angajaților la întreprindere
CZU : 005.95:339.138(478)
Slutu-Bogdan Rodica
Economica
Nr. 4(102) / 2017 / ISSN 1810-9136
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor
CZU : 339.138(478):[659+366.1]
Belostecinic Igor
Economica
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The analysis of the art market from Republic of Moldova with innovative marketing elements (based on the author's interview)
CZU : [339.138:7.07+7.07:339.138(478)]
Percinschi Olga
Economie şi Sociologie
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-4130
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Crearea brandului de ţară – un imperativ al timpului
CZU : 338:339.138(478)
Badâr Iurie
Intellectus
Nr. 1 / 2006 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The consumption preferences of the Republic of Moldova population regarding wines and alcoholic beverages
CZU : [663.2+663.5]:339.138(478)
Covaci Ecaterina, Mindru Anastasia
Journal of Social Sciences
Nr. 2 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspects of vinegars production and marketing
CZU : 663.2+339.138(478)
Boiştean Alina
Journal of Social Sciences
Nr. 2 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova
CZU : 005.95:339.138(478)
Slutu Rodica
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studierea influenţei naming-ului reţelelor farmaceutice în Republica Moldova
CZU : 615.1:339.138(478)
Bolgari Alexandru
Revista Farmaceutică a Moldovei
Nr. 1-4 / 2019 / ISSN 1812-5077
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Distribuţia angrosistă a medicamentelor în Republica Moldova
CZU : 615.1:339.138(478)
Axenti Daniela
Revista Farmaceutică a Moldovei
Nr. 1-4 / 2019 / ISSN 1812-5077
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Retrospectiva turismului religios în Republica Moldova prin prisma marketingului în perioada pandemică COVID-19
CZU : 615.1:339.138(478)
Spinei-Tonu Agnesia
Sesiune națională cu participare internațională de comunicări științifice studențești dedicate aniversării a 75-a a USM
Ediția 25, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-152-93-8..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tehnici de marketing şi promovare a agenţiilor de turism din Republica Moldova
CZU : 615.1:339.138(478)
Modvala Tatiana
Sesiune națională cu participare internațională de comunicări științifice studențești dedicate aniversării a 75-a a USM
Ediția 25, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-152-93-8..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implicațiile factorilor demografici și economici în comportamentul consumatorului
CZU : 663.2+339.138(478)
Remeșovschi Natalia, Andrițchi Virgilia
Strategii și politici de management în economia contemporană
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea activității de marketing în sectorului terțiar al Repuplicii Moldova
CZU : 663.2+339.138(478)
Costiuc Nicolae
Tezele celei de-a 74-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-64-320-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Латеральный маркетинг как инструмент роста уровня инновационности продукта
CZU : 663.2+339.138(478)
Генова Светлана
Ştiinţă, educaţie, cultură
2013. Comrat. ISBN N/A.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 14 of 14