Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
531 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 21:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
615.1:339.138(478) (2) |
Farmacia în general şi profesia de farmacist (184) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (820) |
SM ISO690:2012 AXENTI, Daniela. Distribuţia angrosistă a medicamentelor în Republica Moldova. In: Revista Farmaceutică a Moldovei , 2019, nr. 1-4, p. 43. ISSN 1812-5077. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Farmaceutică a Moldovei | ||||||
Numărul 1-4 / 2019 / ISSN 1812-5077 | ||||||
|
||||||
CZU: 615.1:339.138(478) | ||||||
Pag. 43-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Introducere. Distribuția reprezintă o componentă importantă a activității de marketing farmaceutic în asigurarea conformă cu medicamente a consumatorului. Distribuitorii angro de medicamente aplică un sistem de management al calităţii, care garantează că medicamentele furnizate sunt înregistrate în Republica Moldova, conform legislaţiei în vigoare, se evită contaminarea cu alte produse, se realizează rotaţia stocurilor depozitate și că medicamentele sunt depozitate în zone sigure și protejate. Scopul lucrării. Analiza situației existente a distribuţiei angrosiste autohtone de medicamente. Material și metode. Studiul, analiza cadrului legislativ și sinteza datelor statistice. Rezultate. Distribuția medicamentelor în Republica Moldova este efectuată prin intermediul a peste 50 de distribuitori oficiali. Regulile de Bună Practică de Distribuţie, aprobate prin ordinul MS nr.1400 din 09.12.2014, sunt implementate de 21 de distribuitori, dintre aceștea fiind - Amofarm SRL, RihPanGal Farma SRL,Vinamex SRL, Becor SRL, DitaEstFarm SRL, etc. Piaţa farmaceutică a Republicii Moldova este acoperită de canalele de distribuţie de diferite nivele și la alegerea canalului de distribuţie se iau în calcul consumatorii, medicamentele, concurenţa, întreprinderile mediatoare. Concluzii. 1. Implementarea regulilor GDP de către distribuitorii oficiali conduce la asistenţa consumatorului cu medicamente calitative, eficiente și inofensive. 2. Acoperirea pieţei farmaceutice autohtone prin canale de distribuţie include principalii indicatori – consumatorul și acoperirea geografică. |
||||||
Cuvinte-cheie distribuţie, medicament, producători, canal de distribuţie, marketing, distribution, medicines, manufacturers, distribution channel, marketing |
||||||
|