IBN
Close

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-20(977) pentru indicele czu "159.922"
Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia
CZU : 159.922.75-056.263
Furdui Emilia
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 1 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valoarea formării caracterului la copii
CZU : 159.922.7+37.015.3
Moga Ecaterina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(63) / 2010 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Probleme psihologice ale formării toleranţei etnice: căutări şi perspective
CZU : 37.015.3:159.922.8
Caunenco Irina, Gaşper Lucia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(48) / 2008 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Singur acasă” este un film. Pentru mulţi copii din Moldova este însă o experienţă personală dramatică
CZU : 364:159.922.7+316.356.2-053.2
Guzun Igor
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Copilăria, afectivitatea şi sensul evoluţiei personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Albu Gabriel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3-4(44) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul carenţei afective la vîrsta preşcolară şi şcolară mică asupra dezvoltării personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Braslavschi Zinaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1-2(42) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dificultăţi de formare a conceptului de sine în condiţiile dizabilităţii fizice
CZU : 376+159.922.761
Rusnac Svetlana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1-2(42) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pregatirea psihologica către şcoala-fundamentul succesului şcolar al copiilor cu tulburări de limbaj
CZU : 159.922.7:376.36
Nosatîi Ala
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(37) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motivaţia învăţării şi adolescentul : program de realizare a conexiunii
CZU : 37.015.3:159.922.8
Vîrtosu Ludmila
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(37) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea funcţională a emisferelor creierului şi activitatea de învăţare
CZU : 37.015.3+159.922.7
Pulbere Veaceslav
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(28) / 2004 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte ale dezvoltării capacitaţilor cognitive la adolescenţi în procesul instruirii asistate de calculator
CZU : 37.015:159.922.8:004
Bolboceanu Aglaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(8) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea atitudinilor parentale faţă de copilul cu dizabilităţi
CZU : 159.922.73+37.018.1
Vasian Tatiana
Univers Pedagogic
Nr. 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modelul psihopedagogic de socializare a copiilor de vârstă timpurie
CZU : 373.2.015.3+159.922.7
Cemortan Stela
Univers Pedagogic
Nr. 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularităţile mecanismelor integrării sistemelor senzoriale la copiii cu dizabilităţi
CZU : 159.922.75+376.1
Rusnac Virginia
Univers Pedagogic
Nr. 4(36) / 2012 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte ale dezvoltării neuropsihice a copiilor de 0-12 luni, orfani sociali, aflaţi în îngrijire rezidenţială
CZU : 159.922.73-053.3-058.862
Malanciuc Irina
Univers Pedagogic
Nr. 1(33) / 2012 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dislexia – punct de pornire pentru o reformare a predării scris-cititului
CZU : 159.922.7:37.0
Dumitrana Magdalena
Univers Pedagogic
Nr. 2 / 2011 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influenţa social psihologică a mediului instituţionalizat asupra dezvoltării psihice a elevilor cu nevoi speciale
CZU : 376.015.3+159.922.7
Bucun Nicolae, Chiperi Nadejda
Univers Pedagogic
Nr. 2 / 2011 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interacţiunea dintre analizatori la copiii cu deficienţe de auz
CZU : 376.3+159.922.7
Rusnac Virginia
Univers Pedagogic
Nr. 4 / 2010 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valoarea dimensiunii mesajistice în formarea personalităţii integrale a elevului
CZU : 159.922.72+37.015.3.
Ghicov Adrian
Univers Pedagogic
Nr. 4 / 2010 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică
CZU : 159.947:159.922.7
Bucun Nicolae, Maximciuc Victoria
Univers Pedagogic
Nr. 3 / 2010 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 977