Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1448 39
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-22 02:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.75-056.263 (1)
Psychology (3368)
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2013, nr. 1, pp. 3-9. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia
CZU: 159.922.75-056.263

Pag. 3-9

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

În acest articol este prezentată structura unui model de asistenţă psihologică a copiilor deficienţi de auz constituit în baza Centrului de Asistenţă psiho-pedagogică şi medico-socială pentru copii cu dizabilităţi din Rusia (Novokuzneţk).

In this article is presented the structure of a model of psychological assistance of hearing impaired children in the psycho-pedagogical and medico-social Assistence Center for children with disabilities fiom Russia (Novokuzneţk).

Cuvinte-cheie
dizabilităţi, deficienţă de auz, Centrul de Asistenţă psiho-pedagogică şi medico-socială