Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
218 3
Ultima descărcare din IBN:
2018-04-24 09:43
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia

Pag. 3-9

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 21 November, 2013


Rezumat

În acest articol este prezentată structura unui model de asistenţă psihologică a copiilor deficienţi de auz constituit în baza Centrului de Asistenţă psiho-pedagogică şi medico-socială pentru copii cu dizabilităţi din Rusia (Novokuzneţk).

In this article is presented the structure of a model of psychological assistance of hearing impaired children in the psycho-pedagogical and medico-social Assistence Center for children with disabilities fiom Russia (Novokuzneţk).

Cuvinte-cheie dizabilităţi, deficienţă de auz, Centrul de Asistenţă psiho-pedagogică şi medico-socială