IBN
Close

33Publicaţii

1242Descărcări

21307Vizualizări

Furdui Emilia
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(2)
ORCiD

Articole în reviste din RM - 12. Publicaţii la conferinţe din RM - 21.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 5
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 6
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 6
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 15

2023 - 2

Reprezentări psihosociale ale interacțiunii adolescent-cadru didactic-părinte
Furdui Emilia
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-822-0.
Disponibil online 19 January, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-68
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Securitatea psihologică – condiţie esenţială în diminuarea nevoilor relaţionale la adolescenţi
Furdui Emilia
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
Univers Pedagogic
Nr. 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 13 June, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-197
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 3

Evaluarea psihologică a elevilor din învățământul primar și gimnazial
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
Disponibil online 13 September, 2022. Descarcări-34. Vizualizări-292
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intervenția psihologică – optim educațional în formarea relațiilor interpersonale la elevi
Furdui Emilia
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
Educația de calitate în contextul provocărilor societale
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-46-638-7.
Disponibil online 3 May, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-249
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Univers Pedagogic
Nr. 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 17 August, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-304
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 4

Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-934-7.
Disponibil online 10 February, 2022. Descarcări-20. Vizualizări-492
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-952-1.
Disponibil online 8 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-327
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efectivitatea relaţionării cadru didactic – elev prin segmentul psihologiei
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-3336-2-7.
Disponibil online 18 May, 2021. Descarcări-14. Vizualizări-267
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relaționarea educațională raportată la sistemul de valori psiho-sociale
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-159-01-2.
Disponibil online 22 July, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-105
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 5

Aspecte structural-organizaționale ale activității psihologice privind dezvoltarea sferei relaționale a elevului în sistemul de învățământ general național
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 1 March, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-463
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții
Vol.1. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-246-7.
Disponibil online 19 May, 2021. Descarcări-9. Vizualizări-288
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experienţa organizării serviciului psihologic în sistemul educaţional din Italia
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-48-178-6.
Disponibil online 9 October, 2020. Descarcări-75. Vizualizări-564
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Focus pe relaționarea elevilor in sistemul educațional general din perspectiva abordărilor societale
Furdui Emilia , Grosu Rodica
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(61) / 2020 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 11 December, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-527
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Practici europene privind dimensiunile psihologice pentru învăţământul general
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2. 2020. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-060-2.
Disponibil online 15 December, 2020. Descarcări-4. Vizualizări-356
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 3

Asigurarea stării de bine la copii cu cerințe educative speciale prin dezvoltarea creativității
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 30 December, 2019. Descarcări-62. Vizualizări-861
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul stării psihoemoționale a cadrului didactic în activitatea cu copiii cu CES
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale
2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-48-156-4 .
Disponibil online 19 December, 2019. Descarcări-38. Vizualizări-771
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implicarea părinților în învățarea copiilor cu cerințe educative speciale prin stimularea creativității
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2. 2019. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563 .
Disponibil online 26 December, 2019. Descarcări-41. Vizualizări-691
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 4

Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare
2018. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-48.
Disponibil online 19 December, 2018. Descarcări-26. Vizualizări-564
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale prin intermediul platformei on-line
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-3276-1-9.
Disponibil online 14 April, 2021. Descarcări-15. Vizualizări-386
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etape semnificative în dezvoltarea cercetării psihopedagogiei speciale în Institutul de Științe ale Educației
Cucer Angela , Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova
2018. România, Iaşi. ISBN 978-973-8483-84-2.
Disponibil online 22 June, 2018. Descarcări-78. Vizualizări-1263
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Univers Pedagogic
Nr. 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 2 January, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-888
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 4

Abordarea psihologică a atitudinilor creative la persoane cu nevoi speciale
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2. 2017. Cahul. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
Disponibil online 27 December, 2017. Descarcări-41. Vizualizări-881
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bariere psihologice diminuante în dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Univers Pedagogic
Nr. 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 22 August, 2017. Descarcări-23. Vizualizări-748
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creativity blocking factors in people with special needs
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 24 July, 2017. Descarcări-8. Vizualizări-717
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea psihologică a creativităţii
Furdui Emilia
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale
2017. Chişinău. ISBN 978-9975-48-118-2.
Disponibil online 24 July, 2019. Descarcări-78. Vizualizări-754
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Comunicarea – mecanism de interacţiune a relaţiilor părinte–copil
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Univers Pedagogic
Nr. 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 5 October, 2016. Descarcări-252. Vizualizări-1272
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode cu valenţe activizatoare în planul creativităţii
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tehnologii didactice moderne:In memoriam dr. hab., prof. univ. Stela Cemortan
2016. Chişinău. ISBN 978-9975-48-102-1.
Disponibil online 30 November, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-670
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 1

Reprezentări sociale privind fenomenul învăţare pe tot parcursul vieţii
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Școala modernă:provocări și oportunități
2015. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-48-100-7.
Disponibil online 31 July, 2019. Descarcări-62. Vizualizări-890
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Valoarea familiei în dezvoltarea şi socializarea copilului
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne conferinţă ştiinţifică internaţională
Partea 2-a. . 2014. Chişinău. ISBN 978-9975-48-068-0.
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-139. Vizualizări-927
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 2

Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 1 / 2013 / ISSN 1857-2502 / ISSNe 2537-6276
Disponibil online 21 November, 2013. Descarcări-39. Vizualizări-1421
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Univers Pedagogic
Nr. 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-34. Vizualizări-941
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 2

Asistenţă psihologică în educaţia copiilor cu nevoi speciale
Cucer Angela , Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării
2011. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-010-8.
Disponibil online 5 December, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-488
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perspectiva psihosocială de asigurare a calităţii educaţiei în Republica Moldova
Bolboceanu Aglaida , Bucun Nicolae , Rusnac Virginia , Danii Anatolie , Antoci Diana , Cucer Angela , Olărescu Valentina , Jelescu Raisa , Furdui Emilia , Pavlenko Lilia , Paladi Oxana
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Univers Pedagogic
Nr. 1 / 2011 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 13 December, 2013. Descarcări-67. Vizualizări-1675
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 33 of 33