Cuvinte-cheie (52): student-centered education (2), învăţământ centrat pe student (2), reflection (2)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
ORCiD
eLibrary
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 9
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 13
Particularitățile bullying-ului față de elevii cu cerințe educaționale speciale: rezultatele studiului |
Şova Tatiana , Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 7. 2024. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-321-1. |
Disponibil online 26 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-9 |
Bariere în reflecția studentului asupra învățării |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare |
Ediția 4-a. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-161-32-9. |
Disponibil online 15 March, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-235 |
Formarea culturii incluzive în organizația școlară |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare |
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8. |
Disponibil online 11 March, 2018. Descarcări-37. Vizualizări-1168 |
Particularități ale climatului organizațional în școala incluzivă |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 3. 2017. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-132-99-2. |
Disponibil online 23 November, 2018. Descarcări-18. Vizualizări-1030 |
Dimensiunea ergonomică a clasei inclusive |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 2. 2016. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-132-71-8. |
Disponibil online 21 June, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-354 |
Rolul mentoratului în dezvoltarea instituţiilor preşcolare incluzive |
Tabarcea Aliona1 , Rusov Veronica2 |
1 Creşa grădiniţă nr.6 ”Mărţişor”, or. Sîngerei, 2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 2. 2016. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-132-71-8. |
Disponibil online 21 June, 2021. Descarcări-25. Vizualizări-369 |
„Curriculum vitae” al programului de studiu 142.03/142.02 Pedagogie în învăţământul primar şi Pedagogie preşcolară |
Ciobanu Lora , Şova Tatiana , Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primarMaterialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte |
2015. Bălți. ISBN 978-9975-132-45-9. |
Disponibil online 1 February, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-286 |
Organizarea mediului incluziv în unitatea de învățămînt |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primarMaterialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte |
2015. Bălți. ISBN 978-9975-132-45-9. |
Disponibil online 5 February, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-220 |
Activităţi de autocorectare a comportamentului părinţilor copii cărora opun rezistenţă la educaţie |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Rezistenţa la educaţie: Soluţii şi perspective |
2014. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-132-15-2. |
Disponibil online 18 July, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-227 |
Diminuarea rezistenței la educație prin optimizarea climatului organizațional al școlii |
Demenciuc Natalia1 , Rusov Veronica2 |
1 Liceul Teoretic „V. Alecsandri", Bălţi, 2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Rezistenţa la educaţie: Soluţii şi perspective |
2014. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-132-15-2. |
Disponibil online 18 July, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-259 |
Formarea deprinderilor de a acţiona independent în situaţiile de problemă la elevii mici |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior |
Vol.1. 2014. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-914-90-1. |
Disponibil online 14 May, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-102 |
Formarea responsabilităţii parentale pentru activitatea de învăţare a elevilor mici |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Rezistenţa la educaţie: Soluţii şi perspective |
2014. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-132-15-2. |
Disponibil online 18 July, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-335 |
Managementul situaţiilor de risc educaţional |
Rusov Veronica |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Experienţa de cercetare – componentă indispensabilă a formării de specialitate |
2011. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-038-8. |
Disponibil online 27 June, 2019. Descarcări-31. Vizualizări-464 |