Articolul precedent |
Articolul urmator |
227 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 08:06 |
SM ISO690:2012 RUSOV, Veronica. Activităţi de autocorectare a comportamentului părinţilor copii cărora opun rezistenţă la educaţie. In: Rezistenţa la educaţie: : Soluţii şi perspective, 30 octombrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2014, pp. 352-357. ISBN 978-9975-132-15-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Rezistenţa la educaţie: 2014 | ||||||
Conferința "Rezistenţa la educaţie: " Bălți, Moldova, 30 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 352-357 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La façon dont les parents agissent envers leurs enfants joue un rôle crucial dans leur développement social, affectif et cognitif. Mais qu’est-ce qui conduit les parents à agir comme ils le font? Quels sont les programmes les plus efficaces pour améliorer les habiletés parentales? |
||||||
|