Rolul mentoratului în dezvoltarea instituţiilor preşcolare incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
368 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 22:56
SM ISO690:2012
TABARCEA, Aliona, RUSOV, Veronica. Rolul mentoratului în dezvoltarea instituţiilor preşcolare incluzive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 323-336. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Rolul mentoratului în dezvoltarea instituţiilor preşcolare incluzive


Pag. 323-336

Tabarcea Aliona1, Rusov Veronica2
 
1 Creşa grădiniţă nr.6 ”Mărţişor”, or. Sîngerei,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

L'article décrit les activités de formation dans l'éducation inclusive au niveau local gr}ce { des activités de mentorat. L'expérience décrite facilite et soutient la transition vers l'éducation inclusive: la formation des attitudes et des compétences de qualité professionnelle et personnelle de l'éducation inclusive de toutes les parties prenantes.