„Curriculum vitae” al programului de studiu 142.03/142.02 Pedagogie în învăţământul primar şi Pedagogie preşcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
287 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 19:03
SM ISO690:2012
CIOBANU, Lora, ŞOVA, Tatiana, RUSOV, Veronica. „Curriculum vitae” al programului de studiu 142.03/142.02 Pedagogie în învăţământul primar şi Pedagogie preşcolară. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 21-28. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

„Curriculum vitae” al programului de studiu 142.03/142.02 Pedagogie în învăţământul primar şi Pedagogie preşcolară


Pag. 21-28

Ciobanu Lora, Şova Tatiana, Rusov Veronica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

In the present study is presented „curriculum vitae” of the study program 142.03/142.02 „Primary education pedagogy and Pre-school pedagogy” by the following algorithm: general description of curricular structure of the program of study, key elements and their function, typical organization of the study program, objectives, content, course paper, finalities, profile, access and enrolment, career fields, employment opportunities and professional development opportunities, support offered to students in organizing and conducting internships, support given to students in the organization and realization of teaching practice, quality assurance measures, course evaluation by students, occupying academic and non-academic positions.