Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
884 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-31 17:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (470) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, AFANAS, Aliona, VICOL, Nelu, ISAC, Ştefania, GHERŞTEGA, Tatiana, ȚÎNȚARI, Vasile. Ralierea sistemului educațional național la cerințele integrării europene: conceptualizări și realizări. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 1(53), pp. 3-8. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(53) / 2017 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013 | |||||||
Pag. 3-8 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul generează inserţiunea realizărilor elaborate de echipa de cercetători ai sectorului „Managementul Formării Profesionale” al IŞE privind reperele conceptuale, metodologia formării continue a personalului din învăţământul general si regulamentul-cadru/metodologia de normare a activităţii ştiinţificodidactice a personalului angajat în instituţiile furnizoare de formare profesională continuă. Succesiunea investigaţiilor de ordin teoretic şi aplicativ în domeniile nominalizate a dat naştere reconceptualizării unor documente de politici în contextul noilor cerinţe de integrare europeană, a căror implementare va constitui un pas sigur spre actualizare şi inovare a sistemului de formare continuă a personalului din învăţământul general, precum şi a promovării carierei profesionale / atestării cadrelor didactice din învăţământul general. |
|||||||
Cuvinte-cheie repere conceptuale, formare continuă, regulament-cadru, documente de politici, integrare europeană, metodologia formării continue, valori naţionale, valori umane, actualizare şi inovare, educaţie autentică |
|||||||
|